diumenge, 11 de desembre del 2011

PREPARANT EL NADAL


Últimament no tinc massa temps per dedicar-me a les meves aficions costurils. El que sí que m'he marcat com a objectiu és avançar alguns dels regalets de Nadal "hand made". Ja és el segon any que faig aquestes galetes per regalar i felicitar aquestes festes. La idea me la va donar la Maria.








Boníssimes, per cert!!!!!!!!!






I ja fa dies que amb les meves filles estem preparant els fills del tió, que va arribar ahir a casa, ben afamat i ben cansat de tant caminar per la muntanya.




Aquests "tionets" són els de l'Alba i de la Kira. Estan fets amb taps de suro.


I vosaltres esteu preparant ja els regals de Nadal?

4 comentaris:

  1. Nena, quina pinta les galetes, jo vaig probar a fer-ne l'any passat i em van quedar fatal!!
    Els tionets són moníssims!

    ResponElimina
  2. Si, les galetes tenen una pinta més que bona i el mini tiós són perfectes!

    ResponElimina
  3. ei! ja has fet galetes?! aquest any te m'has avançat! jo també les tinc a la llista de coses per fer... que ha de ser aquesta setmana o millor el cap de setmana. T'han quedat xulissimes! de colors!!! :)
    i els tiós són una monada!
    T'anyorem!

    ResponElimina
  4. Uaaau! Aquestes galetes m'han robat el cor! I amb aquests colors! Un detall fantàstic. Jo soc de poc entrar a la cuina però entre la Maria i tu em fareu supwr el meu trauma amb els fogons....
    Ara, la idea dels tionets me la copio segur, al cole els encantarà

    Bon Nadal!

    ResponElimina